ادل رودریگرز تصویرگر و نویسنده‌ی کتاب‌های کودک آمریکایی است. او در ساخت آثارش از متریال‌های مختلفی استفاده می‌کند و آثارش شامل هنرهای مفهومی، طبیعت بی‌جان، پرتره، منظره را شامل می‌شود.

ادل رودریگرز در سال ۱۹۹۴ به عنوان مدیرهنری مجله نیویورک تایم شروع به کار کرد. و در سن ۲۶ سالگی یکی از جوانترین کارگردان‌های هنری بود. ادل این سمت را تا سال ۲۰۰۸ حفظ کرد. او زمانی که در مجله‌ی تایم کار می‌کرد مقدار زیادی کار در زمینه‌ی تصویرسازی خلق کرد. که در شب انجام شده بودند. البته در این دوره آثار تجاری‌تری نیز تولید شدند که نسبت به سایر تصویرسازی‌های رودریگرز بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

یکی از این آثار برای جلد مجله‌ی تایم در ۲۷ ژوئن سال ۲۰۰۷ بود و به غیر از آن در سال ۲۰۰۶ تصویر سازی جلد دیگری را انجام داد که درگروه آثار تجاری او قرار می‌گیرد.

او در تمام سال‌های فعالیتش از ابزارهای مختلفی مانند پاستل، چاپ، تلفیق دیجیتال و دستی و… استفاده می‌کرد. آثار او توسط مجلات معتبری مانند نیویرکر، تایم، رولینگ استون و… منتشر می‌شد.  همچنین برنده‌ی دومدال طلا و نقره برای تصویرگری سرمقاله از انجمن تصویرگران است.یکی از آثار جالب او تصویر سازی تمبر پستی است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد.

 

برخی از آثار رودریگرز:

 

ادل رودریگرز

ادل رودریگرز

برخی از تصویرسازی‌های ادل رودریگرز

برخی از تصویرسازی‌های ادل رودریگرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *