دوسالانه سرو نقره‌ای که فرصتی است برای همه اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، تا گزارشی از فعالیت‌های حرفه‌‌ای‌شان در دو سال گذشته را در محیطی مناسب با سایر همکاران خویش به نمایش بگذارند.

امسال نیز به روال هر دوره در پاییز (۲۲ تا ۲۹ آذرماه) در تهران، خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

دوسالانه سرو نقره‌ای

چاپ کوفا نیز به عنوان حامی این رویداد در نمایشگاه سرو نقره‌ای ۹۸، “ششمین دو سالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران” حضور داشت.

دوسالانه سرو نقره‌ای

نمایشگاه ششمین دوسالانه گرافیک سرو نقره‌ای با نمایش آثار ۳۰۰ هنرمند در خانه هنرمندان ایران در ۲۲ آذر ۹۸ گشایش یافت.

دوسالانه سرو نقره‌ای

دوسالانه سرو نقره‌ای

دوسالانه سرو نقره‌ای

مراسم اختتامیه ششمین سرو نقره‌ای جمعه ۲۹ آذرماه با حضور محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران،

سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، فاطمه کرکه‌آبادی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک.

محسن سلیمانی دبیر دوسالانه سرو نقره‌ای، اعضای شورای سیاستگذاری و اعضای هیأت داوران دوسالانه و جمع کثیری از هنرمندان و اعضای انجمن در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

دوسالانه سرو نقره‌ای

فاطمه کرکه‌آبادی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک با بیان اینکه ششمین دوسالانه سرو نقره‌ای امسال مستقل از هر ارگان و نهادی برگزار شد، گفت:

«سرو» آینه و انعکاس فعالیت اعضای انجمن است؛ خوب یا بد، تلاشی است که توسط اعضا در دو سال گذشته با وجود تمام محدودیت‌ها، موانع و مشکلات انجام شده است.

در بهترین حالت و کیفیت خود نیست، اما یقیناً تأثیرگذار و فرهنگ‌ساز و چراغ راه آینده خواهد بود. البته می‌دانیم راه زیادی مانده تا طراحان گرافیک بتوانند بهترین و با کیفیت‌ترین آثار خود را عرضه کنند.

همچنین افزود: امیدواریم تولیدکنندگان و سفارش‌دهندگان و متولیان فرهنگ و هنر نیز به جایی برسند که.

انجام کار خود را بدون حضور و تفکر طراحان متصور نشوند و طراحی گرافیک را بخشی از سرمایه‌گذاری مادی و معنوی و ارزش افزوده کار خود بدانند.

برگزاری دوسالانه سرو نقره‌ای، تلاشی برای بهبود کیفیت و نقد کار‌های خودمان است و روز به روز به این هدف نزدیک‌تر خواهیم شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *