رول یکی از سازه‌های نمایشگاهی پرکاربرد در بین سایر سازه‌های نمایشگاهی است زیرا سازه‌ی رول آپ در دو سایز معمولی و عریض موجود است این ویژگی رول آپ سبب شده که تا در فضاهای بزرگتر نیز بتوان از آن استفاده کرد.

جنس سازه رول آپ:

سازه‌ی رول آپ از جنس محکم و مقاوم آلومینیوم است و وزن سبکی دارد، ساختار این سازه به صورتی است که دارای یک پایه آلومینیومی و ستونی به صورت عمودی در وسط سازه می‌باشدتا استحکام کار چاپی نصب شده بر روی آن حفظ شود. کار چاپی در این سازه لوله شده و توسط یک فنر درون پایه آلومینیومی جمع می‌شود. رول‌آپ‌ها در هنگام نصب فضای کمتری اشغال کرده و در زمان بسیار کوتاهی نصب می‌شوند.

متریال مناسب برای چاپ رول آپ:

استفاده از متریال‌های باکیفیت در کارهای چاپی از اهمیت بالایی برخوردار است، ما در مجتمع کوفا از بهترین متریال‌های موجود در بازار استفاده می‌کنیم.

متریال سولیت و کوتد از گزینه‌های مناسب برای چاپ رول آپ می‌باشند، در صورت استفاده از متریال کوتد می‌توانید برای افزایش مقاومت کار چاپیی از روکش نیز استفاده کنید.(برای آشنایی با روکش‌های چاپی کلیک کنید)

در چاپ طراحی رول آپ (سازه نمایشگاهی) برای آنکه طرحتان با بهترین کیفیت ممکن چاپ شود، توصیه می‌کنیم نکات زیر را مطالعه نموده و از آن‌ها در طراحی خود استفاده کنید:

  • ارتفاع رول آپ در هر عرضی که مد نظر شماست باید ۲۱۰ سانتی‌متر باشد.
  • رزولوشون فایل ارسالی شما برای چاپ باسد ۱۰۰ الی ۲۰۰ dpi باشد.
  • در مجتمع کوفا رول آپ در عرض ۱۲۰ و ۱۵۰ فقط روی سولیت چاپ می‌شود.
  • به فاصله ۱۵ سانتی‌متر در پایین کار، نباید هیچ اطلاعات یا مطلب مهمی نوشته شود چون داخل رول رفته و دیده نمی‌شود. اما رنگ را تا پایین ادامه دهید.

 

 

فرمت مناسب برای ارسال فایل:

فایل خود را حتما در یکی از فرمت‌های JPEG, TIFF, PDF ارسال کنید. بهترین و مناسب‌ترین فرمت جهت ارسال فایل چاپی PDF می‌باشد.

برای استعلام قیمت چاپ رول آپ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *