شما طراحان و کاربران گرامی کوفاپرینت، می‌توانید از طریق دانلود فایل لایه باز از کارت ویزیت استفاده کنید. اگر قصد طراحی کارت ویزیت را دارید می‌توانید راهنمای طراحی را مطالعه کنید.

و می‌توان از ویژگی لایه باز بودن آن‌ها برای ایجاد تغیرات موردنظر مانند تغییر ابعاد آبجکت‌ها، تغییر رنگ و فونت نوشته برای بهتر شدن فایل و طرح موردنظر استفاده کرذ. به دلیل این که فایل‌ها لایه باز می‌باشد می‌تواند به راحتی تغییرات لازم را روی آن انجام دهید. البته می‌توانید متناسب با موضوعی که داشتید خروجی مناسب برای چاپ نیز از آن تهیه کنید تا به نتیجه‌ی مطلوب رسید.

مثال: به عنوان مثال در قالب آماده‌ی کارت‌ویزیت یا بروشور، اگر طرح متناسب با موضوع شما هست اما رنگ فایل مدنظرتان نیست می‌توانید رنگ آن را تغییر دهید.

البته فایل‌هایی که در برنامه ایلستریتور طراحی می‌شوند، به دلیل وکتور بودن نرم‌افزار، این امکان را به ما می‌دهند که بدون افت کیفیت سایز آن را تغییر بدهیم. برای بهتر شدن کیفیت کار در خروجی چاپ بهتر است از نرم‌افزارهای برداری استفاده کنید. از این رو فایل امکان افت کیفیت یا رنجه شدن تصاویر در چاپ وجود ندارد.

لینک دانلود فایل لایه باز کارت دعوت:

برای دانلود فایل قالب کارت ویزیت عمودی کلیک کنید.

بعد از دانلود فایل لایه باز آن را از حالت فشرده خارج کنید تا بتوانید اطلاعات حود را در آن جایگذاری کنید و از آن استفاده کنید.

برای استعلام قیمت کارت ویزیت دیجیتال کلیک کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *