اگر قصد استفاده از موکاپ رایگان دفترچه را دارید، ابتدا وارد سایت کوفاپرینت شوید و سپس با دانلود فایل زیپ می‌توانید از آن استفاده کنید.

موکاپ‌ها در موضوعات و ابعادهای مختلف موجود هستند و شما می‌توانید به راحتی موکاپ موردنظر خود را دانلود و از آن استفاده کنید.

مزیت استفاده از موکاپ:

هدف عمده‌ی کاربران از استفاده‌ی موکاپ داشتن یک ارائه‌ی خوب و با کیفیت است. پرزنت و ارائه‌ی خوب می‌تواند نقش موثری در نوع دیدگاه کارفرما داشته باشد.

از این استفاده از موکاپ خوب می‌تواند در این روند تاثیر گذار باشد.

اما توجه کنید که اننتخاب دقیق موکاپ و متناسب بودن آن با فایل طراحی شده اهمیت زیادی دارد، برای مثال اگر جلد کتابی که طراحی کرده‌اید، قرار است در ابعاد رقعی به چاپ برسد.

باید از موکاپی که در قطع رقعی است یا به آن نزدیک است استفاده کنید.

موکاپ باید بتواند به دیده شدن بهتر و حقیقی دیده شدن طراحی ما کمک کندبرای مثال اگر پس از طراحی یک جعبه قصد موکاپ کردن آن را دارید ارتفاع موکاپ شما باید با طرح اصلیتان برابر باشد. تا محل قرار گیری تمامی عناصر و نوشته‌ها برای سفارش دهنده واضح باشد.این روش صرفاً برای بسته‌بندی نیست و برای کارهایی نظیر ست اوراق اداری، لوگو، تقویم، بیلوبرد، استند تبلیغاتی، جلد کتاب، پوستر، فلش و… استفاده می‌شوند.

روش دانلود موکاپ از سایت کوفاپرینت:

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ، باید وارد ناحیه کاربری خود شوید و یا اگر هنوز عضو سایت نشده‌اید.

بالای صفحه روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. سپس بعد از وارد کردن مشخصات خود، می‌توانید به عنوان یکی از کاربران کوفاپرینت، فایل مورد نظرتان را به راحتی دانلود کنید.

لینک دانلود موکاپ:

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ دفترچه کرافت کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *