قطع خشتی کتاب از سایزهای خاصی است که بیشتر برای کتاب‌های هنری مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از موکاپ سبب می‌شود تا بتوانیم طرح را به طور واضحی به سفارش دهنده نشان دهیم.

نحوه‌ی استفاده از فایل موکاپ:

موکاپ‌های موجود در سایت کوفاپرینت به صورت لایه باز هستند و پس از دانلود آن می‌توانید فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید تا بتوانید از فایل اصلی که به صورت لایه باز قرار دارد استفاده کنید.

برای کاهش حجم فایل تمامی لایه‌ها به یک گروه خاموش تبدیل شده‌اند، که در ابتدا لایه را روشن و بعد از خارج کردن آن از حالت گروه به تمامی لایه‌ها دسترسی پیدا می‌کنید.

 

موکاپ صرفا برای کتاب و مجله نیست و برای تمامی موضوعاتی طرحی برایشان زده می‌شود موکاپ نیز ساخته می‌شوند و در اختیار طراحان قرار می‌گیرند. اما برخی از سایت‌ها موکاپ‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربرانشان قرار نمی‌دهند، به همین دلیل مجتمع چاپ کوفا تعدا زیادی موکاپ را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است.

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ، باید وارد ناحیه کاربری خود شوید و یا اگر هنوز عضو سایت نشده‌اید.

بالای صفحه روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. سپس بعد از وارد کردن مشخصات خود، می‌توانید به عنوان یکی از کاربران کوفاپرینت، فایل مورد نظرتان را به راحتی دانلود کنید.

لینک دانلود موکاپ:

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ کتاب خشتی  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *