شما طراحان و کاربران گرامی کوفاپرینت می‌توانید پس از دانلود فایل زیپ، از مکاپ رایگان دفترچه استفاده کنید.

از موکاپ دفترچه می‌توانید بنابر نیازی که دارید استفاده‌های مختلفی داشته باشید، برای مثال می‌توانید از این موکاپ جهت نشان دادن لوگو با افکت دستی استفاده کنید. یا این که می‌توانید برای ارائه‌ی بهتر اتودهای دستی از این شیوه استفاده کنید.

نحوه‌ی استفاده از فایل موکاپ:

موکاپ‌های موجود در سایت کوفاپرینت به صورت لایه باز هستند و پس از دانلود آن می‌توانید فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید تا بتوانید از فایل اصلی که به صورت لایه باز قرار دارد استفاده کنید.

برای کاهش حجم فایل تمامی لایه‌ها به یک گروه خاموش تبدیل شده‌اند، که در ابتدا لایه را روشن و بعد از خارج کردن آن از حالت گروه به تمامی لایه‌ها دسترسی پیدا می‌کنید.

وجود تناسب میان طرح و موکاپ:

برای مثال اگر جلد کتابی که طراحی کرده‌اید، قرار است در ابعاد رقعی به چاپ برسد. باید از موکاپی که در قطع رقعی است یا به آن نزدیک است استفاده کنید. تا از این طریق سفارش دهنده بتوانند فایل طراحی شده را به صورت واقعی تجسم کند، یا در بسته بندی محصولات محل‌ قرارگیری هر عنصر و تناسبات آن  با جعبه‌ی بسته‌بندی شفاف و بشود. این روش صرفاً برای بسته‌بندی نیست و برای کارهایی نظیر ست اوراق اداری، لوگو، تقویم، بیلوبرد، استند تبلیغاتی، جلد کتاب، پوستر، فلش و… استفاده می‌شوند.

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ، باید وارد ناحیه کاربری خود شوید.

و یا اگر هنوز عضو سایت نشده‌اید، بالای صفحه روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. سپس بعد از وارد کردن مشخصات خود، می‌توانید به عنوان یکی از کاربران کوفاپرینت، فایل مورد نظرتان را به راحتی دانلود کنید.

لینک دانلود موکاپ:

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ رایگان دفترچه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *