میشل باتوری از طراحان گرافیک لهستانی است، او متولد سال ۱۹۲۹ میلادی از شهر لودز لهستان است. و در دانشکده هنرهای زیبای لودز تحصیلات خود را به پایان رساند و در سال ۱۹۸۷ در پاریس اقامت گرفت چندسال بعد از آن یعنی در سال ۱۹۹۴ به عنوان طراح گرافیک برای موسسات فرهنگی و هنری شروع به کار کرد.

در طول چند سال گذشته حدود ۲۰۰ پوستر برای یک مرکز فرهنگی طراحی کرده بود آثار میشل باتوری بیشتر در زمینه‌ی پوستر است، و جوایز زیادی از مسابقات مختلفی دریافت کرده است.

پوسترهای او حاوی ایده‌های جذابی هستند، او این توانایی را دارد که اشیاء اطرافش را به درستی برای انتقال مفهوم  در آثارش به کار گیرد.

خود او می‌گوید وقتی که می‌خواهد طراحی یک پوستر را شروع کند ، ساعت‌ها پیاده روی می‌کند تا بتواند به ایده‌های متفاوتی برسد. پوسترهای او اجرای فوق‌العاده‌ای دارند، او سعی می‌کند تمامی اجزا را با وسواس و دقت زیاد در کار خود قرار دهد.

بخشی از آثار او در کتاب هنر پوستر لهستان می‌باشد، میشل باتوری معتقد است که وقتی قرار است از مونتاژ برای رساندن مفهوم استفاده کنیم باید به درستی آن تکنیک را اجرا کنیم تا ذهن مخاطب درگیر ایراد گرفتن از تصویر نشود.

برخی از آثار میشل باتوری:

و در سال 1987 در پاریس اقامت گرفت چندسال بعد از آن یعنی در سال 1994 به عنوان طراح گرافیک برای موسسات فرهنگی و هنری شروع به کار کرد. در طول چند سال گذشته حدود 200 پوستر برای یک مرکز فرهنگی طراحی کرده بود. آثار میشل باتوری بیشتر در زمینه‌ی پوستر است، و جوایز زیادی از مسابقات مختلفی دریافت کرده است.

میشل باتوری

میشل باتوری

میشل باتوری

میشل باتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *