چاپ استند پاپ‌آپ (۳×۳) که  از سازه‌ی نمایشگاهی قابل حمل می‌باشد و نصب آسانی دارد. عمده‌ی کاربرد آن در فضاهای نمایشگاهی و تبلیغاتی است.

اگر قصد طراحی و چاپ پاپ آپ را دارید می‌توانید باتوجه به فضاییی که قرار است سازه در آن قرار بگیرد، میزان اطلاعات و بودجه‌ای که در اختیار دارید، سایز آن را انتخاب کنید. مجتمع چاپ کوفا با در قرار دادن سایزبندی‌ها و راهنمای طراحی پاپ آپ در سایت این امکان را برای شما طراحان محترم فراهم کرده تا بتوانید به راحتی فایل خود را برای چاپ آماده کنند، این سایزبندی‌ها در دو فرمت PSD و AI قابل دسترسی هستند.

مزیت‌های استند تبلیغاتی پاپ‌ آپ:

  • مورد استفاده در غرفه‌های نمایشگاهی: برای مثال از سازه‌ پاپ آپ می‌توان در غرفه‌های نمایشگاهی برای ایجاد فضای مناسب برای عکاسی و چیدمان غرفه استفاده کرد
  • استفاده در  همایش‌ها، وبینیارها برای چیدمان بهتر فضا
  • استفاده جهت تبلیغات در فضاهای تجاری و…
  • وزن سبک و مقاومت بالا: از مزیت‌های دیگر سازه‌های نمایشگاهی وزن سبک و مقاومت بالا است که سبب شده تا حمل و نقل آسانی داشته باشند، به طوری که کل سازه به راحتی درون یک کیف برزنتی قرار می‌گیرد.
  • استفاده مجدد: سازه‌های نمایشگاهی این امکان را برای ما فراهم کرده تا بتوانید چندین دفعه از آن‌ها استفاده کنید، فقط کافی است که در دفعات بعدی فقط طرح جدید را به چاپ برسانید و بر روی همان سازه نصب کنید، این کار می‌تواند سبب کاهش هزینه‌های چاپی شود.

متریال‌های مناسب برای چاپ استند نمایشگاهی پاپ آپ:

استفاده از متریال باکیفیت توسط چاپخانه اهمیت زیادی در کیفیت کار نهایی خواهد داشت، مجتمع چاپ کوفا مفتخر است که از بهترین متریال‌های موجود در بازار برای انجام سفارشات استفاده می‌کند. مقوای کوتد یکی از متریال‌های پیشنهادی ما برای چاپ پاپ آپ می‌باشد.

 

چاپ کانتر

لینک دانلود فایل:

با دانلود این فایل فشرده و خارج کردن آن از حالت زیپ می‌توانید از فایل پاپ‌آپ (۳×۳) استفاده کنید.

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش پاپ آپ کلیک کنید.

روش نصب سازه نمایشگاهی پاپ آپ:

سازه‌های نمایشگاهی به دلیل وزن سبک و جنس مقاومی که دارند، نصب آن‌ها نیز بسیار آسان است، نوع قرارگیری سازه شبیه به لانه زنبور است و لت‌های تبلیغاتی پس از چاپ با استفاده از مگنت بر روی سازه نصب می‌شوند. شما می‎‌‌توانید سفارش‌تان را به همراه سازه و یا بدون سازه (فقط چاپ) در مجتمع کوفا ثبت کنید. در ویدیوی زیر می‌توانید مراحل نصب سازه نمایشگاهی پاپ آپ را مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *