یکی دیگر از سازه‌های تبلیغاتی که در نمایشگاه‌ها علاوه بر تبلیغات می‌تواند در چیدمان بهتر غرفه‌های نمایشگاه موثر باشد فری پنل است. این سازه شباهت زیادی به رول آپ‌های نمایشگاهی دارد، اما عرض بیشترش موجب شده که در فضاهای عریض به کار برده شود.

سازه‌ی فری پنل:

فری پنل به راحتی جمع می‌شود و حمل و نصب آن آسان است و درون یک ساک مخصوص قرار می‌گیرد و با چند پیچ به یکدیگر متصل می‌شوند تا متریال چاپ شده بر روی آن نصب شود. این سازه‌ی نمایشگاهی برای مکان‌های عریض مناسب است و متریال آن به صورت ۲ لت چاپ می‌شوند و در کنار  هم قرار می‌گیرند. عرض سازه‌ی فری پنل ۳ متر می‌باشد(عرض هر یک از لت‌ها ۱٫۵ متر است) و ارتفاع آن از ۱٫۵ الی ۳ متر متغیر می‌باشد. که باتوجه به فضایی که در آن قرار می‌گیرد امکان کم و زیاد شدن ارتفاع آن وجود دارد جنس سازه‌ی فری پنل از آلومینیوم است.

متریال مناسب:

بنر و فلکسی از متریال‌هایی هستند که برای چاپ فری پنل به کار می‌روند.

انتخاب متریال مناسب، از آیتم‌هایی است که می‌تواند سبب بهتر دیده شدن طرح شما بشود. شما می‌توانید متریال چاپی خود را باتوجه به طرح و بودجه‌ایی که در اختیار دارید انتخاب کنید، اما متریال فلکسی به دلیل مقاومت بیشتری که دارد، گزینه‌ی مناسب‌تری نسبت به بنر می‌باشد.

مزیت فری پنل:

علاوه بر جا به جایی آسان و جنس مقاومی که دارد مزیت دیگر فری پنل این است که در دفعات بعدی استفاده دیگر احتیاجی به خرید مجدد سازه ندارید و فقط باید طرح جدیدتان را چاپ کنید.

 

نمونه‌ی فری پنل چاپ شده برای انجمن صنفی طراحان گرافیک در مجتمع چاپ کوفا:

چاپ بنر(فری پنل)

چاپ بنر(فری پنل) در مجتمع چاپ کوفا

چاپ بنر(فری پنل)

چاپ بنر(فری پنل)

برای چاپ بنر(فری پنل) و یا استعلام قیمت کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *