از بهترین مزیت‌های روش چاپ دیجیتال بالا بودن سرعت چاپ آن است، چاپ دیجیتال این امکان را به ما می‌دهد تا سفارشاتی که در تیراژ پایین هستند، در زمان کمی به چاپ برسند.

چاپ دفترچه‌های یادداشتی می‌تواند برای کاربرهای مختلفی نظیر تبلیغات برندها، فروش و… باشد. افراد مختلف از دفترچه‌ها استفاده‌های متفاوتی در کارهای روزانه دارند.

به همین دلیل می‌تواند روش تبلیغاتی مناسب یا روشی برای کسب درآمد باشد. از آنجایی که چاپ دیجیتال محدودیتی در تیراژ ندارد می‌‎توانید، در هر زمان که به آن احتیاج دارید با ارسال فایل طراحی شده خود به ما در سریع‌تری زمان دفترچه‌ی چاپ شده را تحویل بگیرید. انتخاب متریال مناسب با طرح اهمیت زیادی دارد. صفحات داخلی دفترچه یادداشتی می‌تواند به صورت ساده یا خط دار باشد، اگر قصد اضافه کردن آیتم یا نوشته‌ی خاصی به صفحات داخلی دفترچه را دارید باید فایل طراحی شده‌ی آن را برای ما ارسال کنید تا سفارشتان انجام شود.

صحافی مناسب دفترچه یادداشتی:

انتخاب شیوه‌ی صحافی برای دفترچه‌  متناسب با کارکرد و سلیقه‌ی هر فردی متفاوت است اما صحافی سیمی روش مناسبی برای این کار است. در صورت زیاد بودن تعداد صفحات، صحافی سیمی به باز شدن راحت‌تر دفترچه کمک می‌کند. علاوه بر سیمی صحافی جلد سخت هم می‌تواند روش مناسبی برای چاپ و تولید دفترچه باشد.

مشخصات دفترچه یادداشتی چاپ شده در مجتمع کوفا:

  • نوع چاپ: دیجیتال
  • جنس صفحات داخلی: تحریر ۸۰ گرم
  • نوع صحافی: سیمی به همراه جلد سخت
چاپ دفترچه

                                                         چاپ دیجیتال دفترچه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *