فرم استعلام قیمت و سفارش چاپ افست

ساک دستی یکی از محصولاتی است که باتوجه به کاربردش گزینه‌ی مناسبی برای تبلیغات می‌باشد، شرکت‌ها، برندها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند برای ارائه‌ی محصولات خود به مشتریان‌شان یا ارسال هدایا از ساک دستی‌هایی که معرفی کننده‌ی آن‌ها هست استفاده کنند. اگر قصد طراحی و چاپ ساک دستی را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  • فایل خود را به صورت گسترده طراحی کنید.
  • فرمت pdf گزینه‌ی مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.
  •  از قرار دادن نکات مهم در لبه‌های کناری کادر خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از بهم ریختگی متن‌ها، آن‌ها را به آبجکت تبدیل کنید. برای آشنایی با روش تبدیل متن به عکس کلیک کنید.

ست اوراق اداری از آیتم‌های پر کاربرد در ادارات می‌باشد که برای مکاتبات اداری و روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد، ست اوراق اداری می‌تواند به صورت اختصاصی برای هر سازمانی باتوجه به نوع فعالیت آن طراحی و چاپ شود. اگر قصد طراحی و چاپ ست اوراق اداری را دارید به نکات زیر توجه کنید.

  • از قرار دادن اطلاعات مهم در لبه‌های کناری کادر خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از بهم ریختگی متن‌ها، آن‌ها را به آبجکت تبدیل کنید.
  • فرمت pdf گزینه‌ی مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.

چاپ فولدر علاوه بر کاربرد روزمره، می‌تواند ظاهری زیبا و جنبه‌ی تبلیغاتی به سازمان یا کسب و کار شما بدهد. از فولدر می‌توان برای قرار دادن کاغذها و فرم‌ها استفاده کرد، با ارائه‌ی فولدر در جلسات، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و … می‌توانید سبب ماندگاری برند خود در ذهن سایر افراد بشوید.

اگر قصد طراحی و چاپ فولدر را دارید به نکات زیر توجه کنید.

  1.  از قرار دادن اطلاعات مهم در لبه‌های کناری کادر خودداری کنید.
  2. برای جلوگیری از بهم ریختگی متن‌ها، آن‌ها را به آبجکت تبدیل کنید.
  3.  فرمت pdf گزینه‌ی مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.
  4. برای مشاهده‌ قالب‌های آماده فولدر کلیک کنید.

استفاده از تراکت یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است که برای تبلیغات محصولات و خدمات مختلف از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا روند طراحی آن‌ها آسان است و برای چاپشان به زمان و هزینه‌های زیادی احتیاج نیست. علاوه بر اهداف تبلغاتی، هدف از چاپ تراکت می‌تواند رساندن یک پیام اجتماعی، فرهنگی و ... باشد.

اگر قصد طراحی و چاپ تراکت را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  1. از قرار دادن اطلاعات مهم در لبه‌های کناری کادر خودداری کنید.
  2. برای جلوگیری از بهم ریختگی متن‌ها، آن‌ها را به آبجکت تبدیل کنید.
  3. فرمت pdf گزینه‌ی مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.

کاتالوگ از ابزارهای تبلیغاتی به حساب می‌آید، که امکان چاپ آن در ابعاد و تیراژهای مختلف وجود دارد. هدف از طراحی و چاپ کاتالوگ معرفی محصولات یا خدمات هر کسب و کاری به مخاطبینش است. انتخاب درست متریال و صحافی مناسب می‌تواند در خروجی نهایی کار تاثیرگذار باشد.

اگر قصد طراحی و چاپ کاتالوگ را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  1. از قرار دادن اطلاعات مهم در لبه‌های کناری کادر خودداری کنید.
  2. برای جلوگیری از بهم ریختگی متن‌ها، آن‌ها را به آبجکت تبدیل کنید.
  3.  فرمت pdf گزینه‌ی مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.

 

چاپ بروشور شیو‌ه‌ی مناسبی برای معرفی محصولات به مخاطبین و مشتریان می‌باشد، علاوه بر این می‌توان برای اطلاع رسانی از یک رویداد نیز به سراغ چاپ بروشور رفت. بروشورها را می‌توان به شیوه‌های مختلفی مانند پنجره‌ای و آکاردئونی طراحی و به چاپ رساند. چاپ افست شیوه‌ی مناسبی برای بروشورهای تیراژ بالا و با کیفیت است.

اگر قصد طراحی و چاپ بروشور را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  1.  از قرار دادن اطلاعات مهم در لبه‌های کناری کادر خودداری کنید.
  2. برای جلوگیری از بهم ریختگی متن‌ها، آن‌ها را به آبجکت تبدیل کنید.
  3. فرمت pdf گزینه‌ی مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.

طراحی و چاپ پوستر می‌تواند با اهداف مختلفی انجام شود، برای مثال دسته‌ای از پوسترها با اهداف تبلیغاتی، دسته‌ای با اهداف فرهنگی، اطلاع رسانی و ... طراحی و به چاپ می‌رسند. چاپ پوستر در ابعادهای مختلفی امکان پذیر است، در چاپ افست قابلیت وجود دارد تا در تیراژهای بالا و هزینه‌ی پایین سفارشات را به چاپ رساند.

اگر قصد طراحی و چاپ پوستر را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  1. از قرار دادن اطلاعات مهم در لبه‌های کناری کادر خودداری کنید.
  2. برای جلوگیری از بهم ریختگی متن‌ها، آن‌ها را به آبجکت تبدیل کنید.
  3. فرمت pdf گزینه‌ی مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.

چاپ لیبل زیبا و با کیفیت از روش‌هایی است که می‌تواند در دیده شدن و فروش بهتر محصولات موثر باشد. نوع رنگ بندی و کیفیت چاپ لیبل می‌تواند در نظر مخاطب تاثیرگذار باشد. برای طراحی و برش لیبل می‌توان از فرم‌های مختلفی استفاده کرد.

اگر قصد طراحی و چاپ لیبل را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  1. از قرار دادن اطلاعات مهم در لبه‌های کناری کادر خودداری کنید.
  2. برای جلوگیری از بهم ریختگی متن‌ها، آن‌ها را به آبجکت تبدیل کنید.
  3. فرمت pdf گزینه‌ی مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.

فاکتور نوعی سند تجاری به حساب می‌آید که اطلاعات مربوط به خرید و فروش در آن درج می‌شود و تمام کسب و کارها باتوجه به نوع کارشان از آن استفاده می‌کنند، برای طراحی و چاپ فاکتور شیوه‌های مختلفی وجود دارد برای مثال فاکتور شما می‌‌تواند به صورت تک رنگ یا چند رنگ در ابعادهای مختلف طراحی و به چاپ برسد. شما می‌توانید فاکتور خود را باتوجه به نیازتان به صورت دو نسخه‌ای، چند نسخه‌ای به همراه کاربن لس به چاپ برسانید. برای چاپ فاکتور می‌توانید از خدماتی مانند سرچسب، پرفراژ و... استفاده کنید.

اگر قصد طراحی و چاپ فاکتور را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  1. از قرار دادن اطلاعات مهم در لبه‌های کناری کادر خودداری کنید.
  2. برای جلوگیری از بهم ریختگی متن‌ها، آن‌ها را به آبجکت تبدیل کنید.
  3. فرمت pdf گزینه‌ی مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.

چاپ افست یادداشتی و پلنر از محصولاتی است که برای تبلیغات در سازمان‌ها استفاده می‌شود، علاوه بر تبلیغات می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای هدایای سال نو باشد. طراحی و چاپ یادداشتی‌ها می‌تواند سبب ماندگاری شما در ذهن مخاطبان و مشتریانت شود. برندها و کسب و کارهای مختلف می‌توانند یادداشتی‌هایی مطابق با رنگ و لوگوی سازمان خود داشته باشند، تا از این طریق بتوانند در ارتباط با افراد جدید کسب و کار خود را معرفی کنند. شما می‌توانید مطابق با نوع طرحتان و کارکرد آن صحافی و متریال مناسب برای صفحات داخلی را انتخاب کنید.

استفاده از بسته‌بندی‌های زیبا و با کیفیت برای ارائه‌ی محصولات مختلف تاثیر گذار است. چاپ و تولید جعبه اختصاصی برای محصول شما می‌تواند سبب شود تا مخاطبین در زمان کوتاه‌تری به سمت آن محصول جذب شوند. با استفاده از چاپ افست می‌توانید جعبه‌هایی در ابعادهای مختلف طراحی و به چاپ برسانید. چاپ جعبه‌های اختصاصی برای محصولات این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید اطلاعات مربوط به محصول و برند خود را بر روی آن درج کنید، علاوه بر این استفاده از جعبه سبب می‌شود تا بتوانید کیفیت محصول را تضمین کنید. در تولید جعبه برای هر نوع محصولی می‌توان متریالی متناسب با آن انتخاب کرد، تا جعبه بتواند وزن محصول را تحمل کند.

چاپ و تولید سررسید از روش‌های رایجی است که برای تبلیغات مورد توجه برندها قرار گرفته است. سررسیدها به صورت روزشمار، دو روز شمار، هفته شمار و ماه شمار طراحی و به چاپ می‌رسند. سررسیدها به دلیل کاربردی که دارند در تمام طول روز و سال مورد استفاده قرار می‌گیرند به همین دلیل می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای هدیه دادن باشند، سعی کنید برای چاپ سررسید یکی از قطع‌های رایج را انتخاب کنید. شما می‎‌توانید نوع صحافی و متریال صفحات داخلی را مطابق با طرحتان انتخاب کنید. استفاده از جلوه‌هایی مانند طلاکوب، نقره‌کوب، یووی و... می‌تواند سبب افزایش زیبایی کار شما شود و جلوه‌ی خاصی به آن بدهد.  

در چاپ افست سررسید به نکات زیر توجه کنید:

  • مُدرنگی فایلی ارسالی بر روی CMYK باشد.
  • اضافه رنگ برای صفحات داخلی و جلد را فراموش نکنید.
  • رزولوشن مناسب برای چاپ سررسید 300 می‌باشد.
  • فرمت pdf روش مناسبی برای ارسال فایل می‌باشد.